Meeting-2012-10-30

Startmøte om språkapp for Aajege

Til stades:

  • Børre
  • Helen
  • Sissel
  • Sjur

Tid: tysdag 30.10 2012 kl 10

Saker:

  • sørsamisk språkapp
    • prosjektinnhald
    • organisering
    • arbeidsoppgåver

sørsamisk språkapp

Målgruppe: nybyrjarar, ungdomar og oppover (15+)

Mål: læra seg enkle ord og setningar - språklæringsprogram for nybyrjarar

Middel: kombinasjon av lyd, bilete og tekst

Eitt forslag til framgangsmåte:

  • Adobe InDesign, konverter til XCode, kompiler til app (men sjå diskusjon lenger ned)

Budsjett for prosjektet "Utvikling av sørsamisk språkapplikasjon ”.

Kostnader:

Lønnsutgifter:

Sørsamisk prosjektmedarbeider:	2 1/5 månedsverk x kr. 55 000,-	Kr. 130 000,-
Webutvikling:               	Programmering og design:		Kr. 160 000,-
Prosjektledelse:                            	1 månedsverk	Kr.  60 000,-

Sum lønnsutgifter:		                                        Kr. 350 000,-
-----------------------------------------------------------------------------

Andre utgifter:

Foto og illustrasjoner         									Kr.  40 000,-
Bildebehandling og audioarbeid									Kr.  40 000,-
Markedsføring               									Kr.  20 000,-

Sum driftsutgifter:												Kr. 100 000,-
-----------------------------------------------------------------------------

Lønnsutgifter:													Kr. 350 000,-
Driftsutgifter:													Kr. 100 000,-
-----------------------------------------------------------------------------
Sum kostnader:													Kr. 450 000,-
=============================================================================

Finansiering:

  • 230 000 SD
  • 120 000 FAD
  • 100 000 eigenfinansiering Aajege

I alt: 450 000,- NOK

Bakgrunn

Kontakta lokalt firma, mest flæsj, lite innhald. Alle oppdateringar må betalast for.

Heller: forankra prosjektet i eit miljø som er litt meir langsiktig => Tromsø-miljøet.

Inspirasjon:

Appen - skisse til spesifikasjon

Temabasert - ulike tema:

  • kroppen
  • helsingar
  • osb

Andre moment som vart nemnde:

  • Interaktivt med bilete - sjå tekst, høyr ordet, trykk på rett plass på biletet
  • Quiz som metode for læringa. Spel?
  • ord/lyd + bilete - skal mætsja
  • Gjenta ytringar - spel inn og jamfør?
  • Ulik avspelingsfart for å sjekka både eigen uttale og uttale i app
  • Heller foto enn teikningar
  • Markera fokus/ord på biletet - same bilete kan brukast til mange ord
  • Snakkebobler for å visa kven som pratar, kva slags rolle brukaren har i dialogen
  • Tekst
  • Må visa progresjonen til brukaren (poeng eller anna).
  • Det beste: både quiz, spel og andre opplegg/metodar

organisering

Heilt grovt:

  • Aajege: innhald, språk og pedagogikk
  • Divvun: programmering, teknisk planlegging og gjennomføring

Språkteknologi:

  • ordform -> grunnform
  • grunnform - paradigme
  • stavekontroll på skriftlege svar
  • ordbok for orda (med bøyingsformer)
  • orddrilling med bøyingsformer

Setningar - enkle kvardagssetningar

Teknologi

XCode (ev. via Adobe) eller HTML?

HTML

Fordelar:

  • når dei fleste plattformar, ikkje berre iOS
  • alt ligg på servaren
  • lettare å oppdatera og vidareutvikla
  • kan lett inkludera video og andre store filer

Ulemper:

  • krev nettilgang (alltid? ikke nødvendigvis. Interaksjonen kan lages i html, resten i noe annet)

Sjå denne lenka for ei liste med html-baserte rammeverk for mobilprogram.

arbeidsoppgåver

Sissel & Helen:

  • skissera:
    • grensesnittet
    • tema
    • oppgåver
    • ulike modular (quiz, spel, osb.)
  • planleggja fotograferinga og samarbeidet med Røros vdg

Børre og Sjur:

  • rammeverk for HTML-utvikling
  • prototype for ord-bilet-spel
  • integrering mot Oahpa for å registrera brukarane
  • samarbeid med IT-studentane/-miljøet ved UiT
  • leita etter potensielle problematiske avgrensingar i HTML-tilnærminga

Toini:

  • laga avtale mellom Aajege og UiT/Divvun

Neste møte

14.11. kl. 09.00