Meeting-2012-10-30
Startmøte om språkapp for Aajege
Til stades:
- Børre
- Helen
- Sissel
- Sjur
Tid: tysdag 30.10 2012 kl 10
Saker:
- sørsamisk språkapp
- prosjektinnhald
- organisering
- arbeidsoppgåver
- prosjektinnhald
sørsamisk språkapp
Målgruppe: nybyrjarar, ungdomar og oppover (15+)
Mål: læra seg enkle ord og setningar - språklæringsprogram for nybyrjarar
Middel: kombinasjon av lyd, bilete og tekst
Eitt forslag til framgangsmåte:
- Adobe InDesign, konverter til XCode, kompiler til app (men sjå diskusjon lenger ned)
Budsjett for prosjektet "Utvikling av sørsamisk språkapplikasjon ”.
Kostnader: Lønnsutgifter: Sørsamisk prosjektmedarbeider: 2 1/5 månedsverk x kr. 55 000,- Kr. 130 000,- Webutvikling: Programmering og design: Kr. 160 000,- Prosjektledelse: 1 månedsverk Kr. 60 000,- Sum lønnsutgifter: Kr. 350 000,- ----------------------------------------------------------------------------- Andre utgifter: Foto og illustrasjoner Kr. 40 000,- Bildebehandling og audioarbeid Kr. 40 000,- Markedsføring Kr. 20 000,- Sum driftsutgifter: Kr. 100 000,- ----------------------------------------------------------------------------- Lønnsutgifter: Kr. 350 000,- Driftsutgifter: Kr. 100 000,- ----------------------------------------------------------------------------- Sum kostnader: Kr. 450 000,- =============================================================================
Finansiering:
- 230 000 SD
- 120 000 FAD
- 100 000 eigenfinansiering Aajege
I alt: 450 000,- NOK
Bakgrunn
Kontakta lokalt firma, mest flæsj, lite innhald. Alle oppdateringar må betalast for.
Heller: forankra prosjektet i eit miljø som er litt meir langsiktig => Tromsø-miljøet.
Inspirasjon:
- Utalk SAAMI https://itunes.apple.com/us/app/utalk-saami/id336901477?mt=8
- Babbel http://www.babbel.com/mobile
- Spanish Speak and learn pro https://itunes.apple.com/us/app/spanish-speak-and-learn-pro/id435827153?mt=8
Appen - skisse til spesifikasjon
Temabasert - ulike tema:
- kroppen
- helsingar
- osb
Andre moment som vart nemnde:
- Interaktivt med bilete - sjå tekst, høyr ordet, trykk på rett plass på biletet
- Quiz som metode for læringa. Spel?
- ord/lyd + bilete - skal mætsja
- Gjenta ytringar - spel inn og jamfør?
- Ulik avspelingsfart for å sjekka både eigen uttale og uttale i app
- Heller foto enn teikningar
- Markera fokus/ord på biletet - same bilete kan brukast til mange ord
- Snakkebobler for å visa kven som pratar, kva slags rolle brukaren har i dialogen
- Tekst
- Må visa progresjonen til brukaren (poeng eller anna).
- Det beste: både quiz, spel og andre opplegg/metodar
organisering
Heilt grovt:
- Aajege: innhald, språk og pedagogikk
- Divvun: programmering, teknisk planlegging og gjennomføring
Språkteknologi:
- ordform -> grunnform
- grunnform - paradigme
- stavekontroll på skriftlege svar
- ordbok for orda (med bøyingsformer)
- orddrilling med bøyingsformer
Setningar - enkle kvardagssetningar
Teknologi
XCode (ev. via Adobe) eller HTML?
HTML
Fordelar:
- når dei fleste plattformar, ikkje berre iOS
- alt ligg på servaren
- lettare å oppdatera og vidareutvikla
- kan lett inkludera video og andre store filer
Ulemper:
- krev nettilgang (alltid? ikke nødvendigvis. Interaksjonen kan lages i html, resten i noe annet)
Sjå denne lenka for ei liste med html-baserte rammeverk for mobilprogram.
arbeidsoppgåver
Sissel & Helen:
- skissera:
- grensesnittet
- tema
- oppgåver
- ulike modular (quiz, spel, osb.)
- grensesnittet
- planleggja fotograferinga og samarbeidet med Røros vdg
Børre og Sjur:
- rammeverk for HTML-utvikling
- prototype for ord-bilet-spel
- integrering mot Oahpa for å registrera brukarane
- samarbeid med IT-studentane/-miljøet ved UiT
- leita etter potensielle problematiske avgrensingar i HTML-tilnærminga
Toini:
- laga avtale mellom Aajege og UiT/Divvun
Neste møte
14.11. kl. 09.00