Meeting-2012-12-04

Møte om språklæringsapp for Aajege

Til stades: Børre, Helen, Sissel, Sjur

Saker:

  • skisse til grensesnitt
  • html5-spelpakker
  • integrering mot Oahpa
  • planlegging framover
    • fotografering
    • lydopptak
    • leksikonet / ordlista som skal liggja til grunn
    • andre ressursar som må lagast

Skisse til grensesnitt

  • framside
  • temaside
  • to ulike spel
  • ordliste

Merknader:

  • legg til tidspress
  • tetris-likt spel?
  • ordutval og speleopplegg må vera lagt opp slik at ein ikkje blir frista til andre strategiar enn språklæring: ikkje tenkja strategi for å få flest poeng uavhengig av læringseffekt

Andre merknader:

  • regulera avspelingsfart for lyd?
  • regulera læringsprosessen sjølv?
    • i mange andre språklæringsspel er koplinga mellom setning og bilete uklår - kva er det biletet faktisk illustrerer? Eitt spesifikt ord eller heile setninga? Kva er det ordet faktisk betyr?

html5-spelpakker

Ulemper:

  • krev nettilgang? (nja, delar av tida, mest fyrste gongen)
  • kan ein "installera" eit nettprogram?
  • kan vi publisera via dei ulike nettbutikkane?

Fordelar:

  • når fleire (stort sett plattformuavhengig)
  • raskare utvikling
  • automatisk oppdatering
  • lettare å integrera med språkteknologien til Divvun og GT
  • lett å tilpassa ulike plattformar

Vi prøver med HTML5, og tenkjer oss om att i tilfelle det ikkje funkar.

integrering mot Oahpa

Ingen innvendingar, men kanskje eit litt voldsamt apparat for behovet i programmet?

Korleis skal ein halda på motivasjonen? Konkurranse og poengbelønning, underhaldande spel.

Motivasjon viktig: læringa er frivillig, og er berre effektiv så lenge elevane er så interesserte at dei faktisk bruker tid på spelet.

Oppgåve:

  • finna eit rammeverk og eit firma eller ein person (Børre, Sjur)

planlegging framover

Prioritert liste for Aajege:

  1. definera temaa
  2. leksikonet / ordlista som skal liggja til grunn
  3. fotografering
  4. lydopptak
  5. andre ressursar som må lagast

Ting å hugsa på:

  • ein kan laga det slik at både spel og tema er låste, og at ein må klara alle oppgåvene eller få ein viss poengsum før neste tema/nivå blir låst opp
  • temaa kan vera organiserte i hierarki, med hovudtema og undertema
  • vi kan leggja ut nye undertema etter kvart som vi utviklar programmet og spela det inneheld

Neste møte

Tysdag 18.12. kl 9.30 norsk tid.