Meeting-2013-01-22
Sidan sist:
- Ryan er med, vil gjerne starta : )
- bilete frå elevskulen
- Aino har kome inn i staden for Sissel
Elevbilete
- fekk ingen instruksjonar, berre ord som dei skulle illustrera
- berre prøvebilete til no, for å testa den tekniske kvaliteten
Merknader:
- mykje luft i mange bilete
- stor variasjon i dimensjonane og høgde-bredde-forholdet
Storleik og format på bileta:
- kvadratiske, for 1-4 bilete på skjermen samtidig
- vi vil ha kvart bilete i fleire oppløysingar:
- iphone-tilpassa
- nettbrett-tilpassa
- iphone-tilpassa
Sjur og Børre lagar liste over oppløysingar vi vil ha.
For rørsler kan ein godt bruka korte videosekvensar (1-3 sekund) som blir spela opp kontinuerleg.
Fyrste del: uTalk-inspirert
- enkel biletsekvens (3 bilete - subjekt, verb, objekt)
- for kvart bilete 2-4 alternativ, typisk 2 ulike lemma + 2 former av kvart lemma
- vel rett lemma + form til kvart bilete slik at setninga blir rett
- samisk syntaks på bileta (slik at orda kjem i rett rekkefølge)
enklast: subjekt + verb, korrekt syntaks
deretter: subj. + verb + objekt
Seinare kan ein tenkja seg ein versjon der ein må flytta setningsledda (bileta) i rett rekkefølgje for å få riktig syntaks.
Grensesnittsoppsummering
- ordliste
- enkeltord:
- frå bilete til riktig samisk ord
- frå samisk ord til rett bilete
- frå samisk ord til riktig norsk ord
- frå norsk ord til riktig samisk ord
- frå bilete til riktig samisk ord
- enkeltord - tilleggsfunksjonar:
- spel lyd anten når ein ber om det (lydknapp) eller når ein har valt rett ord
- fyrst øva dei mest sentrale / mest frekvente orda
- "feil" ord skal helst vera henta ut frå liknande ord, anten i tyding eller skrivemåte (redigeringsavstand ≈ 2)
- spel lyd anten når ein ber om det (lydknapp) eller når ein har valt rett ord
- progresjon for enkeltord
- ord -> bilete: fyrst berre eitt bilete, seinare to, deretter fire
- bilete -> ord: fyrst berre eitt ord, seinare to, og så fire
- ord -> bilete: fyrst berre eitt bilete, seinare to, deretter fire
- innstillingar
- nullstill læringsprogresjonen
- laga oahpa-konto (for synkronisering mellom ulike maskinar, læraroppfylging?)
- nullstill læringsprogresjonen
- syntaksøvingar:
- uspesifisert enno, vi kjem attende til det seinare (men sjå notata lenger opp)
Ordinfo
For kvart ord skal ein lagra:
- tema
- kjerneord vs. periferiske ord
- frekvens
- vanskelege ordpar / opposisjonar (td rj vs jr)
- referanse til biletfiler i ulike oppløysingar (3-4 oppløysingar)
- referanse til lydfil
Lyd
- 4 talarar (2 menn, 2 kvinner, alle unge)
- innspelingar i lokala til media og kommunikasjon (ev. leige studio)
Til neste møte
Helen + Aino:
- velja tema
- instruksjonar til fotografane
- bestilla (og få?) lyd + bilete til eitt tema
- send 3 ord + bilete og lyd så fort dei er ferdige til Sjur/Børre/Ryan
Børre + Sjur:
- skriva ut meir fullstendige spesifikasjonar
- gje instruksjonar til Ryan
- ta fram biletformat m.m. (+ video)
- ta fram lydformat m.m.
Ryan:
- laga ein aller fyste prototype?
- ordliste
- ord->bilete
- lokal lagring m.fl. (sjå tidlegare tekniske spesifikasjonar)
- ordliste