140327p
Møte 27.03.14
Til stades: Ryan, Lene, Trond
Saksliste
- Innlogging
- Sporing av brukerprogresjonen
Innlogging
- Kursadmin-rettighet for hvert lærested som gir læreren NN rettighet som lærer på kurs "SAM-1031 UiT H 2014", og legger inn kursmål.
- Læreren logger seg inn som NN, og registreres som lærer på "SAM-1031 UiT H 2014" og godkjenner studentene, og kan justere kursmål, eller legge inn egne.
- Studenten logger inn og kan velge kurs, f.eks. "SAM-1031 UiT H 2014".
Sporing av brukerprogresjonen
- Studentar får presentert kursmål,men kan også definere eigne mål (alle oppgaver som skal gjøres)
- Lærerinnlogging: ser studentene progresjon i forhold til forhåndsdefinert kursmål (bare oppgaver som er gjort)
- Under Mer informasjon om studenten: alt arbeid, også utover forhåndsdefinert kursmål
- Under Mer informasjon om studenten: alt arbeid, også utover forhåndsdefinert kursmål
- Lærereren/kursadmin definerer kursmål, og velger rekkefølgen av oppgavene innafor kursmålet.
Definisjoner:
-
Course goal inneholder mange øvelser,
-
http://giellatekno.uit.no/ped/fleksi/course/smecourse.html
- Eksempel: Numra - 3 ganger av hver, minst 80 % riktig
- når studenten logger inn, så velger han Course goal (f.eks. SAM-1031)
-
http://giellatekno.uit.no/ped/fleksi/course/smecourse.html
-
Goal
- mal for måla, kurslærarar kan kopiera frå mal, for å unngå mykje arbeid
- Denne bør heller heite Exercise Name
- mal for måla, kurslærarar kan kopiera frå mal, for å unngå mykje arbeid
-
Description
- Denne har eit fint namn
Nr Task Description Progress Sets answ (nå: Goal) 1 Lære tall samandrag av det under 1.1 Tall 1 Numra string-tall 0-100 (andel av mål) hvor mange gang gjort 1.2 Tall 2 Numra tall-string 0-100 (andel av mål) hvor mange gang gjort 1.3 Klokke Numra string-tall 0-100 (andel av mål) hvor mange gang gjort 1.4 Dato Numra tall-string 0-100 (andel av mål) hvor mange gang gjort 2 Bøye verb samandrag av det under 2.1 Presens Morfa adfasdfs (andel av mål) hvor mange gang gjort 2.2 Preteritum Morfa adfasdfs (andel av mål) hvor mange gang gjort
- Studenten ser det ho har gjort og det ho ikkje har gjort
- Læraren ser det studenten har gjort
TILTAK
- Djuplinking i Sahka eksisterar ikkje, må legges til
- Ryan prøver å implementere læringsmål for SAM-1031
- Studenten registrerer seg på kursnavn (m lærer), men det er også mulig å registerere seg på kursnavn uten lærer
Neste møte
- torsdag 10. april kl. 16.00