111230p
Møte 30.12.11
Til stades: Biret-Ánne, Lene, Ryan, Trond
Saksliste
- MorfaS
- MorfaC
- Login i Oahpa
- Innlogging
- Neste møte
MorfaS
Status quo
Fungerer, men test talord. Substantiv, verb, pronomen, adjektiv fungerer.
Talord har feil kasus i fasiten:
"Illativ:" gávccit gávcciide njealjit njeljiid logi login, lohkin ovcci ovccis viđat viđaid Pisteesi: 0/5
Det er mogleg programmet berre vel "Num" og ikkje ser resten av tagstrengen.
Vi har same feil som i gamle sme-oahpa, programmet tar ikkje omsyn til Actor.
MorfaC
MorfaC fungerer ikkje no, det er ein muligens feil i nokre av spørsmåla(?).
Feil: Substantiv Ess4 (qid ness4)
Det skal vere m foran! Det manglar m i settnamnet. Lene
Ryan fann eit par feil til i adjektiv og pronomen. Han sendar ein e-post
MorfaC må fungere, deretter hjelpefunksjonen på MorfaS til å fungere.
Login i Oahpa
Fungerer, men må legge til loginrettar for oss.
TILTAK
- MorfaC
-
Ryan installerer før han legg seg, og evt. på nytt i morgon
- Gå gjennom funksjonane, debugge (Lene, Ryan)
-
Ryan installerer før han legg seg, og evt. på nytt i morgon
- Legge inn loginrettar i Oahpa (Ryan)
- MorfaS numeral. Systemet gir ikkje rett kasus i fasit (Ryan)
- Hjelpefunksjonen i MorfaS
Innlogging
site.uit.no/oahpa
- Lage kurssider hvor lærerne kan legge informasjon til studentene,
knytta til studentinnlogging (Lene, Biret Ánne, lærarane) - Lage nivåtestar for studentane (Lene, Biret Ánne)
BÁ har laga kurssider for Gáisi og Nesseby og stengt dei for andre, har hatt
Brukerundersøking
Poll-pluginen er installert, og Biret-Ánne har testa den.
TILTAK
- BÁ ser meir på det.
Innlogging på oahpa
Det fungerer no, vi får kontoinformasjon frå Ryan.
TILTAK
-
Ryan skriv dokumentasjon og sender
- Lage ein dummy studentkonto (Ryan)
- Vi andre testar
Integrering av site.uit.no/oahpa +´oahpa sjølv
cookie-plugin. Ryan har funne ein annan plugin:
Den støttar dessverre ikkje den nyeste versjonen til WP.
Ny løysing:Innlogging VIA Oahpa
Den opprinnelege planen var å gå inn via Oahpa. I Fronter måtte
Sitat frå Lene sin mail:
Beste løsning:
-
Oahpa sender informasjon til site som indentifiserer brukeren, slik at
vedkommende blir gjenkjent som subscriber og kan skrive kommentarer.- Hvordan gjøres det i praksis? Oppretter vi brukerkontoer på site og Oahpa
samtidig, med lik informasjon (brukernavn etc)? Skal studentene få beskjed om at de alltid logger seg inn på Oahpa når de skal jobbe på site, og deretter trykker på site-linken?
- Hvordan gjøres det i praksis? Oppretter vi brukerkontoer på site og Oahpa
Poenget er at site-adressen ikke markedsføres, men det er oahpa.uit.no som markedsføres.
Nestbeste løsninger:
-
Site er uten innlogging for brukerne, kursdeltakersidene er synlige i
menyen men passordbestyttet, og studenten har fått utdelt passord.- Dette er det vi gjør nå. Hvis vi passordbeskytter kurssidene, så kan vi ta bort
valget om at man må være innlogget for å kunne kommentere. Da vil studentene ikke trenge å være innlogget i det hele tatt. Nettopp. Vi hopper over alle problemene : -)
- Dette er det vi gjør nå. Hvis vi passordbeskytter kurssidene, så kan vi ta bort
-
Site er uten innlogging for brukerne, men kursdeltakerne kan logge seg
inn i site for å kunne skrive kommentarer og kommer da til automatisk til kurssiden som home.- Med peters log-in redirect kan studentene etter log-in føres til kurssida, men
den vil ikke bli deres "home". BÁ må lete etter en egen plug-in som gjør det. Denne må evt. bli installert.
- Med peters log-in redirect kan studentene etter log-in føres til kurssida, men
TILTAK
- Halde login-dokumentet oppdatert (alle)
- Undersøk versjonsproblemet med root-cookie, skriva til utviklarar om mogleg
oppdatering av pluginer (Ryan) - Finne ein plugin som styrer studentane si Home -side (Berit-Ánne)
- Få den nye løysinga på beina.
- Etter at oahpa-loging er på beina: link fra Oahpa til site (etter innlogging) og
formidle informasjonen til site- Programmere det i Oahpa (Ryan)
- Finne plugin for site som tar i mot (Ryan)
- Programmere det i Oahpa (Ryan)
Neste møte
Programmerarmøte tysdag 3.1. 08.00T / 01.00 M
(Vi har lingvistmøte tysdag 3.1. 09.00.)

